רשת פלסטין לחדשות הוענקה את ההרשאה כסוכנות עצמאית לחדשות בגדה המערבית

29/07/2005

נביל שעת' : מתן ההרשאה בא במסגרת הדמוקרטיה וחופש -פעולת העיתונות
איחוד העיתונות האלקטרונית : מקווים שהרשת תהווה תוספת איכותית להסברה פלסטינית

רשת פלסטין לחדשות השיגה את ההרשאה ממשרד ההסברה הפלסטיני כסוכנות עצמאית ראשונה לחדשות בגדה המערבית לאחר ארבע שנים של עבודה נמרצת וממושכת באתר האנטרנט  http://www.pnn.ps/

השר הפלסטיני לעניני הסברה, נביל שעת' , אמר  "מתן ההרשאה לרשת פלסטין לחדשות בא במסגרת הדמוקרטיה וחופש -פעולת העיתונות . הדלת פתוחה לפני כל תחנות הרדיו והטלוויזיה וכל סוכניות החדשות כדי להשיג את ההרשאה . אין לנו שום מניעה לתת אישורים מיוחדים כל עוד יש התחיבות וישום לחוק .


מבחינתו , יו"ר איחוד העיתונות האלקטרונית בפלסטין , מהיב אל-נוואתי , הביע את הערכה להישג זה ואמר ,"אנחנו מקווים שרשת פלסטין לחדשות תהווה תוספת איכותית להסברה פלסטינית הזקוקה להרבה מאמצים ומומחיות . אנחנו באיחוד נהיה חלק מתהליך ארגנת העיתונות האלקטרונית בפלסטין דרך המשתתפים לאיחוד אשר אנחנו משתדלים שיהיה כמו מיכל שיכלול את כל הגושים ההסברתיים . בנוסף לזה , אנו מצפים להרחיב את האיחוד על מנת לכלול את  כל כלי התקשורת המסתמכים על האנטרנט ".

מנהל הרשת , פאדי אבו סעדה , הדגיש כי השגת ההרשאה עלולה לסייע לנו להמשיך בתמיכת ההסברה המקומית אשר אימצה הרשת כאחת ממטרותיה החשובות ביותר . הרשת משדרת ארבע מהדורות לחדשות בערבית באמצעות הלוינים שמחולקות על עשר תחנות רדיו מקומיות בגדה המערבית , ומקווים שיתפשט השידור לרצועת עזה .